دسته‌بندی نشده

ست ماگ و دفتر

ست ماگ و دفتر

ست ماگ و دفتر

ست ماگ و دفتر ، این محصول از پرطرفدارترین گیفیت ها برای یک پکیج تبلیغاتی هست که شما میتونید از تعداد یک عدد و یا بیشتر سفارش دهید .

ماگ سرامیکی

لیوان بزرگ یا همان mug که پرکاربردترین وسیله در ادارات ، شرکت های خصوصی و یا حتی در خانه ها است . که علاوه بر اینکه وسیله برای نوشیدن چای باشد میتواند به عنوان یک مجسمه تبلیغاتی ، یک جا قلمی و یا حتی یک وسیله برای یادآوری هر روزه یک شعار خاص یا یک تصویر مورد علاقه افراد باشد.
بنابرین اگر از نظر میزان بودجه محدویت خاصی نداشته باشید میتوانید بی ریسک ترین گیفت تبلیغاتی را انتخاب کنید که همین ماگ با طرح و نوشته اختصاصی است .
شاید بپرسید چرا بی ریسک ؟
به جرات میتوان گفت که ابن محصول مورد توجه همه افراد بوده و هست و مهم تر از آن اینکه مورد استفاده قرا خواهد گرفت . که در بحث تبلیغاتی هر بار استفاده از یک گیفت مانند تبلیغ مجدد است که مطمنن این محصول پر استفاده خواهد بود .

دفتر تبلیغاتی

دفتر تبلیغاتی که در این ست میبینید از نوع سیمی بوده و تعداد برگ 40 تایید که دوطرف آن با توجه به نظر مشتری طراحی و شخصی سادی شده .
جلد دفتر نیست حالت مقوایی دارد و با چاپ حرارتی ( چاپ سابلیمیشن) در دمای بالا چاپ میشود . از مزایای چاپ سابلیمیشن این است که امکان پاک شدن ندارد .
البته مدل های دیگه ای مانند کلاسوز هم موجود هست که جلد به صورت ساتن بسیار شیک بوده و امکان فول چاپ دارد.

نحوه سفارش

برای سفارش پیکسل با طرح دلخواه  با شماره 09904534705 تماس بگیرید و همچنین برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 

آژانس تبلیغاتی تمام خدمت نوین گرافیک

مرکز طراحی و چاپ و تبلیغات نوین گرافیک با بکارگیری متخصصین حرفه ای در زمینه چاپ روی اجسام تبلیغاتی و بازاریابی سعی بر ارائه به روز ترین و موثر ترین نوع تبلیغات دارد.

با ما09904534705 تماس بگیرید و از راهنمایی رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید .
شرکت بزرگ نوین گرافیک با بیش از 10 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی گرافیک (طراحی لوگو / بیلبورد های تبلیغاتی /کارت ویزیت/ تراکت و پوستر , و …. )  و همچنین خدمات جدیدی از قبیل چاپ پیکسل و چاپ روی اجسام تبلیغاتی  و… اماده پذیرش سفارشات تبلیغاتی شماست .

ما هستیم تا شما را در انتخاب مناسب ترین محصول تبلیغاتی کمک کنیم.

کارمندان چاپ و تبلیغات نوین گرافیک  دربخش پشتیبانی با پاسخگویی 24 ساعته آماده حل مشکلات احتمالی و جلب رضایت مشتریان هستند . ما محصولمان پس میگیریم اگر کوچکترین فاصله ای با سفارش ثبت شده شما داشته باشد.

 

سفارش چاپ روی لیوان​​​​​​​ یکی دیگر از خدمات صنعت چاپ است که در چاپ و تبلیغات نوین گرافیک  قرار گرفته ‌است.چاپ لیوان فوری به دلیل این که متناسب با هر سلیقه‌ای بوده و به راحتی می‌توان بر روی آن چاپ انجام داد و به عنوان یک هدیه تبلیغاتی شیک استفاده کرد.انواع لیوان چاپی: لیوان سفید سرامیکی – چاپ لیوان حرارتی – چاپ لیوان دسته وداخل رنگی و… بصورت چاپ لیوان تبلیغاتی یا لیوان شخصی در بهترین کیفیت همراه با طراحی اختصاصی رایگان برای شما جهت استعلام لیست قیمت لیوان تبلیغاتی با مشاورین تماس 09904534705 بگیرید. یا در واتساپ – تلگرام – ایتا پیام بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *